wtorek, 22 lipca 2014

Start 2.0

Cześć i czołem.
Lato, lenistwo, brak pomysłów na życie, skończyłem oglądać serial... Więc wracam na bloga. Zmieniłem adres, zmieniłem szablon (jest pięknie). Przypomniały mi się czasy, kiedy chciało mi się pisać. W sumie nadal mi się chce, ciekawe jak długo.

Dlaczego forma dowolna?

Nazwałem swojego bloga "forma dowolna", ponieważ nie chcę skupiać się tutaj tylko i wyłącznie np. na pisaniu o muzyce, o książkach, o pierdołach. Tak sobie mam zamiar pisać o wszystkim. I w różnych formach. Misz-masz, burdel na kółkach, brudnopis. Fajnie. Mam już kilka pomysłów na posty, więc uwaga uwaga, powrót do żywych? Może. 

1 komentarz:

  1. zachęcił mnie ten burdel
    pozdrawiam, donatella versace

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ TYLER DLA BLOGA
http://formadowolna.blogspot.com/2014/07/start-20.html